Zanurzmy się w broszurę, jak mówić?!

Zanurzmy się w broszurę, jak mówić?!

Broszurę jesteśmy w stanie podzielić na elementy graficzne i treść, które się perfekcyjnie uzupełniają. Ważną zasadą projektowania broszury, jest zapoczątkowanie tworzenia od spisania tekstu. Absolutnie nie zaczynaj od wykonywania układu plastycznego, jest to niesamowicie powszechny błąd który niezmiernie wpływa na efektywność sprzedażową agitki i dodatkowo innych metod marketingowych.Jeśli dziwisz się dlaczego tak bywa, to dowolny element plastyczny agitki musi być zrealizowany do treści bynajmniej nie odwrotnie, dzięki temu unikniesz w wyjątkowo wielu przypadkach tworzenia całego układu od podstaw oraz każdy jej motyw będzie nienagannie do niej dobrany pod względem wizualnym i przede wszystkim umożliwi pozycjonowanie tekstu taką metodą, aby odbiorca zainteresował się naszą ofertą.

Większość ludzi ewentualnie korporacji zajmujących się przygotowywaniem broszurek reklamowych, nie rozumie podstawowych zasad marketingu co później bardzo wpływa na sprzedaż, składając ulotki schludne natomiast z zasady niezadowalająco efektywne, każdy aspekt potrafi wpłynąć na to czy efekty jej kolportażu będą dostatecznie skuteczne, przykładem może być już usadowienie tekstu na takiej broszurze.

Jak możemy układać?

Z całą pewnością spotkałeś w swym życiu niejedną broszurę marketingową. Świetnie przygotowane można znaleźć w dziale promocji na http://protape.pl/. Ale czy zagłębiałeś się kiedyś w to, w jaki sposób została napisana lub jak jest zbudowana?

Do niniejszego czasu bynajmniej nie zaprzątałeś samemu sobie tym głowy, w obecnej chwili możesz poszukiwać w swoim domu ulotek. Jeżeli chciałeś brać z nich przykład to tego sam bynajmniej nie rekomenduję. Mnogość spośród nich nie trzyma się podstawowych zasad, które Ci tu opiszę.

Czołowa strona ma zainspirować odbiorcę do wczytania się w niuanse Twojej oferty.
Ma ona zawierać wyraziste wyrażenia, które to go zaintrygują, pamiętaj o ciekawym tytule, musi być  pobieżny ale wyjątkowo treściwie ukazać co chcesz nabywcy zaoferować. Zapamiętaj, że agitka nie powinna być przepełniona tekstem i niewątpliwie musi być po pierwsze klarowna!

Gdy podchodzisz do tworzenia oferty, którą ulokujesz na agitce, wykorzystuj takie sformułowania aby pisać do odbiorcy jednoznacznie, nie generalizuj zawartości agitki do wszystkich osobistości na ziemi. Zaprezentuj własną ofertę w taki sposób, aby odbiorca odczuwał że zwracasz się do niego. Bynajmniej nie używaj wyrażeń takich jak “Nakłaniamy do skorzystania z naszej oferty”, “Piękni Państwo”, “Wartościowi interesanci”, wymień to na:

“Zadzwoń już dziś, odpowiemy na wszelkie Twoje zapytania.”
“Przyjdź do nas już dziś i znajdź to czego poprzez cały czas poszukiwałeś.”
“Sprawdź towar na żywo”